15+3 teyiz, ilk baştan beri hep düşüyordu tansiyonum 7/4 bile gördüm. Doktoruma söylediğimde cevap bile vermemişti zaten iletişimsizlikten bıraktım onu. Eski doktoruma ilk randevumda da o kadar çok şey konuştuk ki gebeliğin ilerleyen haftası olunca adam bir sürü bilgi aldı uğraştı derken aklıma gelmedi sormak 😓ikinci trimester döneminde geçer dedim yok yani bu hafta özellikle kahvaltı yapıyorum başım dönmeye başlıyor, ölçüyorum 8/5🤷🏻♀️ Tatlı yiyorum tuzlu yiyorum yok, en fazla 9/5 oluyor. İki iş yapıyorum başlıyor kafam dönmeye. Böyle nasıl devam edecek bilmiyorum. Benim gibi bir durum yaşayan var mı ? Nasıl çare buldunuz yada doktorunuz farklı birşey önerdi mi? 19 kasımda randevum o zamana kadar bişeyler yapmam lazım , resmen sürünüyorum 😓yüksek tansiyon tehlikeli düşükten bişey olmaz diyorlar ama hayat kalitem düştü sürünüyorum 😭