Kızlar 2 haftadır midem aşırı yanıyor normaldede gastiritim var. Yan yattığımda mide suyum ağzıma geliyor salatalık mevsimi geçti olanlarında hayrı yok, sütte içemiyorum laktoz hassasiyetim var öneriniz varmı. Hala mide bulantımda oluyor başlarında bile kusmamışken şuan prilam kullanmama rağmen kusuyorum bazen.