Hayalmi Mhtpkts doktordan doktora değişiyor bence 😊burdaki devlette sabit doktor yok sürekli geçici doktor geliyor kimisi veriyor ekranı çevirip gösteriyor kalbini dinletiyor kimisi vermiyor yattığımla kalktığım bir oluyor ..birinden istedim burası özel hastanemi son model cihaz değil bu dedi halbuki aynı cihazla usg almışlığım var 😂 bende arada gidiyorum özele hem eşimde görmüş oluyor 🥰
hayalperest2310 Mhtpkts ben bir kere gitmiştim vermişti canım ama hastahaneden hastahaneye değişiyor olabilir sorabilirsin
taninmayananne Mhtpkts doktordan doktora degisiyor kimisi kendi veriyor kimisi isteyince veriyor kimisi vermiyor doktoruna talepte bulun verirler heralde
SemaArin Mhtpkts SÖYLE VEREMEM DERSE TELEFONA CEKİYİM DE EKRANDA BİRAKİP GİDİNCE BAS SEN CİKART BEN ÖYLE YAPİYORUM ALLAH AFFETSİN 😂
cennetinsusu Mhtpkts Zeynep kamil hastanesine gitme şansınız varsa orası veriyor ben kızımda gittiğimde hep verdi. Doğumumu orada yaptım. Şimdi 2. Gebeliğim yine veriyorlar. Birde kızımda beykoz devlete gitmiştim onlarda vermişti ultrason kâğıdı ☺️
SemaArin Mhtpkts VALLA DOKTOR GELENE KADAR ULTRASON LA BİLE BAKTIM BEBEĞİME KENDİM 😂 KAÇ KEREDE ACİLDEN RESMİNİ ÇIKARTTIM ULTRASON RESMİNİ 😂 EŞİMDE DİYO BOZARSİN FELAN ODEYEMEYİZDE DEDİ 😂
benimmdunyamm Mhtpkts hakkın vermezse başhekime çık bende devlete gittim basta benim doktor 2 3 tane verirdi gorumcemin gittiği gorumceme demiş ne fotosu istiyon herkese kağıt versek kağıt kalmaz demiş sanki bana babasının hayrına bakıyor
Mhtpkts @benimmdunyamm doğru haklısınız bilmek lazım haklarınızı aslında ama ters düşmek istemiyor insan hayırlısı☺️
Mhtpkts @cennetinsusu Zeynep Kabil’de doğumumu düşünüyorum zaten ama kontrollerde biraz uzak kaldığı için tercih etmiyordum ama dediğiniz gibi olabilir teşekkürler tavsiye için☺️🌺
cennetinsusu Mhtpkts Rica ederim sağlıkla alın kucağınıza inşallah bende 10+2 yim yakın haftalarımız 😌
Sisife Ben vakıf hastanesinde prof dr’a gidiyorum, o da vermiyor. Hiç neden diye sormadım. Hepsi kaydediliyo flashla gelin veririm hepsini dedi. Fotoğraf çekiyoruz biz de, kendisi diyor zaten telefonu hazırlayın filan diye :)
Dark Mhtpkts hastaneye bağlı, çoğunda maddi sınırlar var vermiyor. Ben bir kere gittim verdiği birşeye benzemiyordu zaten
Hilal3425 Özele gidiyorum ben siyah beyaz olanın suratıma bakmıyoruz artık çarşaf çarşaf :)) 5-6 tanede fotoğraf kağıdına basılmış renkli veriyor 1 kere devlete gittim güya 1 adet ultrason resmi çıkardı bişey görünmüyor kağıt var baskısı yok yani
Citlembikk Mhtpkts bende normalde özele gidiyordum bi kereliğine devlete gittim ne bebeğimi görebildim ekran karıncalıymış yanındaki asistan doktora öyle söyledi kalp atışını zaten dinletmedi fotoğraf bile vermiyorlar çoğu devlet hastanesi öyle
Aystsn Devlete gidiyorum her gittiğimde veriyor 31 haftalıpım 2 3 kez özele gittim tam tersi orda vermediler banada 😂
Zln2152 Mhtpkts merhaba canım. Bugün bende muayene oldum 6 haftalık gebeyim. Kese var ama bebek henüz yok dedi boş gebelikte olabilir falan dediler kafam karıştı ne yapacağımı şaşırdım. Bana da ultrason kağıdı verilmedi sadece 5 haftalıkken ilk keseyi görünce verdi o kadar