pheobebuffay ben şuan 6 haftaligim aynı şekilde bebeğe kan gitmediği için kalp durması sonucu 3 tane kürtajım var oğlumda da suan dada şu şekilde ilerledik 12. haftaya kadar coraspirin+iğne 12.haftadan 37. 38 haftaya kadar da sadece iğne. yani coraspirin ben sadece 3 ay kullanıyorum sonra kesiyoruz iğneyle devam ediyoruz doğuma bir hafta kala gibi iğneyi de kesiyoruz