Arzu9522 ben söyle açıklama yapayım sıze 2 ayımda başarı hastanesine başladım selıme hanıma kendısı ıyı bı doktorda 26 haftama kadar devam ettim enfeksiyonum çıktı ıdrar da selıme hanım ılaca gerek duymadı neyse ben rahatsızlandı başka doktora gıttım aynı hastanede selıme hanım yıllık ızındeydı telefonları dahı kapalıydı ulaşamadım doktor 16. Haftamda bebegın suyunun az olduğunu böbreklerinde sıkıntı olacağını söyledi beni hemen perınotolıjye gönderdi çok şükür doktor yanılmış herhangi bı sorun çıkmadı rıskı bı gebelıgım var ılk düşük rıskı sımdı de erken doğum rıskım var 22. Haftamda enfeksiyon ıcın selıme hanıma tekrar gıttım bana enfeksiyon ıcın olacak yazmadı rutın kontrolde kı ılaclarımı yazdı gıttım recetesız aldım esım dalgınlık vs dedi ama ben ıyıce rahatsız olmaya başladım aynı haftada detaylıya gırdım rahım ağzı kısalığım çıktı selıme hanım bı problem yok progestan kullan normal hayatına devam etti ama baktım ki rahım ağzı kısalığı olanlar günlük hayatına devam edemez aksamına kanamam oldu acılde Muammer dıye doktor vardı 26 haftalık çocuğumu 22 hafta olctu aklımızı aldı bızım serum ıgne verdi asıstan vardı tersledı bızı odaları pis çarşafları kanlıydı neyse ertesi gün selıme hanımı aradım dedim böyle böyle bana gelmene gerek yok kontrol zamanında gel dedi 1 ay sonra ben rahatsız oldum sonuçta kanamam neden olmuş bakmak zorunda ertesı gün Avrasya Mete beye gıttım Allah razı olsun gerekli bütün önlemlerı aldı progestan ılacını 2 ye çıkardı vs vs yatma kalk dedi herseyı a dan z ye açıkladı o hastanede doğum yapmayı düşünüyorum 1 ay evvel Avrasya da arkadaşım doğum yaptı hersey dört dortluktu başarının doğum yaptıktan sonra kalınan odalarını gezdık bızım evdekı banyo ıke aynı boyuttaydı bıde Avrasya ıle aynı parayı alıyor cıger gelıstırıc dahı vurulmadı 30 haftadan evvel doğarsa yapıcak bıseyımız yok dediler sankı benim ıcımdekı can değil onlara kalsa elime çocuğumu poşetle verecekler 300 tl ıke başladığım kontroller 400 tl oldu misli misli zam geldi sıze tavsiyem Avrasya’ya gıdın