Aslihan21 ama bunlara inanmıyorum bence bu belirtilerden değil hamilelik belirtisi kişiden kişiye değişiyor bence cinsiyetle alakalı değil şöyleki 2. Gebelik yaşayan biri iki hamileliği arasındaki farkı görebilir ama bu herkeste aynı olmuyor benim kız hamileliklerim çok kötüydü şuan erkek bebeğim ve Allah ıma çok şükür böyle hamilelikte varmışmış diyorum hamile olduğumu unutuyorum 2 taneden çok çektim 🤣