Esracaa1 Bebek için alışverişe başlamak istiyorum artık ama kafam çok karışık ne almalıyım Nisan 27 olarak görünüyor doğum uzun kollu mu yoksa kısa kollu mu almalıyım ve kaç ay almalıyım biraz fikir verir misiniz sizler ne aldınız veya alacaksınız
kahvesever__ Esracaa1 uzun kolu alın ama çok ta almayın ben Nisan’da doğum yaptım oğlum 3 ay uzun kolu giymişti çok küçük almayın yoksa olmuyor 0.3 aylık benim oğlum sadece 40 gün giydi o yüzden büyük alın derim 3.6 aylık gibi
323832 Esracaa1 bende bekliyim şurda nisan 24 gibi gozukuyo dogum sezeryan olursa nisan ortasi olacak bende daha hicbirsey almadim elim biseye de gitmiyo nerden baslayacagimi bilmiyorum aslinda 2.gebeligim ama arada 10 yıl var sonlara dogru mu yapsam diyorum alisverisi simdiden dusunmesem mi ki
Mer93 Esracaa1 uzun kollu tabiki antalya falan gibi sıcak bi yer değilse haziranda bile uzun kollu giyer bizim gibi giyinmezler öyle daha çok küçük olacak. Bebeğinizin durumuna göre kendiniz belirleyin eğer 3500 falan üstünde bekleniyosa 0-3 pek almayın ama 3 civarıysa 0-3 de çok alın zaten şu anda 3-6 ay prk bişey bulamazsınız kışlıklar var onu da o zaman tamamlayabilirsiniz şimdi çok almadan
Eylb_ Esracaa1 merhaba 23 Nisan görünüyor bizimde doğum tarihi 😊 Açıkcası ben ilk 3ay için uzun kollu tercih etmeyi düşünüyorum ankarada havalar öyle çok çabuk ısınmıyor. Yaşadığınız yere ve evinizin ısısına bağlı olarak değişir tercih edebilirsiniz sizde 🙏🏼🌸
Esiraa 10,15 nisan gibi görünüyor bizimde ama izmirde yaşıyorum çokta uzun kol almayı düşünmüyorum açıkçası