sedamom00 bu hafta olmaz ise diğer hafta enimde sonunda karninda ölcek dediler kuvezlige kadar bile gelse beyni patlar ciğeri patlar dediler çat çat en son atiyordu kalp şimdi bilmiyorum tekme atmıyordu zaten ekranda goruoduk ben hissetmezdim sonra suyu dibine indi plesanta yüzünden yediğim içtiğim yaramıyormuş ben yememi icmemi bırakmadım ama bilmiyorum parça alınırken bakmadılar 2 hafta snra dediler bakıcaz ölçüm yapılmadı bi ara damar atması gbi hissettim karnimin alt kısmında snra kesildi binde bir oluyor smdi oda gce felan hastalık çıkarsa da eşim aldırırız dedi annemde aldır dedi bende sona kadar beklemek istiyorum ama beni zehirleme riski de varmış plesantada ki damarda yyksek akim varmış şimdilik iyi tansiyonum ama ilerde dediler olucak 😓 bu arabada çatlak olucagi zamanda karın kaşınirms kremlere başla istersen