Merhabalar adetim 8. Gün kan verdim 1550 çıktı değerim kan verdikten sonra lekelerin kanamam oldu dün doktora gittim progestan 200 yumuşak kapsül vajinadan almaya başladım kanamam lekelenmem devam ediyor yarın tekrardan kese görmek için çağırdı doktorum gidicem benimmgibi yaşayan varmı merak ettim sağlıklı gebeliği oldu mu sonrasında benim ikinci hamileliğim ama ilk hamileligimde hiç sıkıntı yaşamamıştım acemi gibiyim bilgi veririseniz sevinirim