3 gün oldu doğum yapalı memeyi tutuyo 3 kere çekiyor sonra saatlerce ağlıyor memeyi almanak için doktor göğüslerimde süt var diye mamayı kesinlikle olmaz dedi ama 3 gündür sıfır uykuylayım ağladıkça sabrım da tükeniyor ne yapmalıyım kızlar yardım edin