Kızlar 6 haftalık hamileyim ve 5. haftamda kahverengi lekelenmem oldu doktora gittim düşük riskim varmış kan sulandırıcı verdi kullanıyorum bide progestan ama dün gece yine bi damla leke gördüm ve çok üzüldüm peçeteye sildiğimde de vardı neden böyle oluyor anlamıyorum zaten ilk gebeliğim bu yuzden sonlanmıştı 🥲 bunuda kaybetmek istemiyorum 🥺 bu arada 1 gün öncesi kontrolum vardı ilk defa bebeği ve kalp atışını duyduk çok çok mutlu olmuştum ama şimdi yine moralim bozuldu sizde hiç böyle şeyler oldumu lütfen yardım edin 😞