Asliormanci merhaba ben 8,5 aylik olana kadar devlete gittim devlettteki doktorum cok iyi bi doktordu ama dogum hafta sonu olur yada akşam olurdsa doktorum ilgilenemez diye özele gectim doğumum özelde oldu daha sonrada devletteki doktorumu baska bir ozel hastane almisti cok iyi bi doktordu hic korkmayin bizim buralarda derler yel gibi gelir gecer diye onu gorunce hepsine iyiki diyosunuz kendinize bebisinize iyi bakin