Deryaaac Kızlar merhaba, dün gece uyurken kasıklarımda sürekli sancı vardı sizce normal mi bugünde ara ara sancı yokluyor ama geceleri hiö o kadar süren bi sancı olmazdı normal mi sizce
Yesezz Benimde ara ara sancı şeklinde ağrılarım oluyor bu şekilde yazan çok kişi var forumda sanıyorum endişe edecek bir durum yok ama yinede doktorunuza sormanızda fayda var, umarım sağlıkla kucağınıza alırsınız bebişinizi 🙏