anneolmak4 Tuvalet harici kalkmamaya özen gösterdim, ayağımın altına yastik koydum uzanirken hep. Yemeği ya eşim yapti ya dışarıdan söyledik ya da ben kahvaltilik hafif yormayacak şeyler yaptım. Ev süpürmemeli, ağır kaldirmamalisiniz bir süre ve bol su tüketin geçmiş olsun🤞