Caglatufi Kızlarımm selam bugün tam 16+0 oldukk, ama ben henüz oğlumun hareketlerini hissetmiyorum karnım da aman aman çıkmadı, benim gibi olanlar var mı ne zaman hissettiniz ilk gebelik bir de
Kayaozge Caglatufi Ben de 18 haftalık olmama rağmen daha yeni belirginleşiyor karnım. hareketlerini henüz bende hissetmiyorum doktorum daha küçük olduğu için hissetmezsin dedi 20 haftalardan itibaren hissediliyormuş
Sevvl Caglatufi benim aman aman çıktı karnım ikizler solda kini hissediyorum tekme gibi değil ama sanırım dönerken falan soldakinde tık yok
Caglatufi Birde aklımda şey var, bazen karnımda hareketlenme oluyor ama bebek mi başka bir şey var mı farkedemiyorum
Eylembasakoc 16+2 çok nadir hafif Bi hareket hissediyorum. Karnımda 2.gebelik olduğu için çıktı biraz