Aycin_ ege üniversitesi benim hayatımın bitiş noktası olan bir hastane gibiydi okadar çok ilgisiz saygisizlarki 37 haftama kadar oraya gittim normal doğum normal doğum diye diye beni 41 haftaya kadar beklettiler 39 haftada gittiğimde bana 15 gün sonrasına yatış verdiler bebeğimin kilosu 2 gün önce gittiğimde 3600 demişlerdi 2 gün sonra gittiğimde 3100 dediler dedim bu nasıl olur bu kilo nasıl bukadar fark çıkar nebileyim ben tartimiyim olur böyle değişiklikler deyip beni ağlata ağlata çıktım odadan eşim kaynanam kapıda beni bekliyorlardı neoldu dediler dedim bı sorun var çocuk kilo kaybediyor ve bunlar bana böyle böyle dedi eşim girdi ortalığı ayağa kaldırdı nasıl böyle konuşursunuz nasıl 15 gün sonraya suni sancı günü verirsiniz falan diye sonra çıktık hastaneden prof Dr gittik çocuğun beslenmesini kestiğini ve yarına çıkması meçhul bugün acil almamız lazım kilo kaybediyor dedi acil sezeryanla alındım Ege’nin doğum hanesindede yattım düşük tehtitiyle seni yeni anne heyecanlı anne olarak görmüyorlar azarlayip bağırıp çağırıyorla 8 kişi 1 kadının doğumunu izlediler resmen stajyer falan doğum yapan ıkınan bağıran insanlara lanet bir hastane hiç bulasma derim