Kubramuallime Merhabalar, 35. Haftamdayım doğumum sezeryan olucak. Doktor hangi haftada sezeryan tarihi veriyor sizde nasıl oldu birde kaçıncı haftada alıyorlar bilgi verir misiniz? ☺️
Gulsahcicek Kubramuallime 36. Haftadan sonra karar verdik çatı muayenesi istemedim sezeryan istediğimi söyledim 39. Haftama verdi tarihi 9 kasım sezeryan olucam allahin izniyle canım
tuugba Kubramuallime ben şuanda 35+5 teyim 21 kasım doğum tarihi allahın bizim için başka bir planı yoksa 😊😊👏
Kubramuallime Gulsahcicek genelde 38. haftada alıyorlar dendi 39. Haftada alması çok iyi olmuş☺️Özelde mi olucak doğumunuz? rabbim hayırla kucağınıza almayı nasib etsin ☺️
Ahsenasel Gulsahcicek aynı gün bizede 9kasim çarşambaya 39.haftada alacak Allah’ın izniyle rabbim hepimize sağlıkla geçirmeyi nasip etsin 🤲🤲🧿
Gulsahcicek Kubramuallime ilk doğumum olduğu için doktor karnında ne kadar durursa o kadar iyi olur gelişim için dedi evet özel canım Bahçelievler’de meltem hastanesi. Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
Ozgeurkn Kubramuallime 35 haftadayiz 38+4 28 kaşıma randevu verdi doktorum bugün hayırlısı ile ins 🥰🤲
tuugba Kubramuallime iki gün önce pazartesi günü belli oldu doğum tarihimiz ayın 14 ünde son bir kontrol daha olacagım buhafta itibariylede gelse artık erken doğum sayılmaz dedi doktorum