Ben nasip olursa 37. Haftaya kadar çalışacağım . Diyelim ki 37 de izne ayrılır ayrılmaz doğum yaptım. Doğum sonrasına tam 2 ay mı aktarılır yoksa yine 1 ay 1 hafta mı aktarılır? Boş yere 3 hafta çalışmama hakkımı kaybeder miyim ? Umarım anlatabildim 🙈