Kızlar 1 buçuk ay önce doğum yaptım bugün sol kolumun altında şişlik hissettim emzirdiğim için bii sebebi olabilir mi mememide ağrıtıyor kolum kol altım gögsm ağrıyor acaba emzirmektn mi bide adet oldum bugün onunlada ilgisi olabilir mi başına gelen var mı böyle bşy çok korktum da..