Ben şuan Barış Beye gidiyorum risksiz gebelik olmasına rağmen her seferinde resmen detaylı ultrason bakıyor her şeyine bakıyor bebeğin bize de anlatıyor sakın rahatlatıcı bir doktor. Eşi de ebe, birlikte doğum yaptırıyorlar. Eşi aşırı enerjik görünüyor ama henüz tanışamadim. 22 haftalığım