Esra34216 Kızlar geçen ay kimyasal gebelik yaşadım Ekim 3 de kanamam oldu 1 2 gündür herhangi leke yok diye kuşku edip test yaptım ilk böyle oldu 5 dk sonra belirgin gibi oldu sizce nasıl var mı 2. Gebeligim olacak eğer olursa
Eldgrn Esra34216 ilkinde silik ama 2. Çizgi apaçık ortada beyan sıfırlanmışmıydı kontrol ettirdinmi yoksa bı kan ver tekrar
Esra34216 Eldgrn aynen canım 1 hafta sürdü neredeyse kanamam 17 ye düşmüştü hastaneye ulaşana kadar sıfırlanır biyokimyasal gebelik bu dedi gönderdi doktor
Esra34216 Esrauysal biraz daha bekleyecem canım ne olur ne olmaz kimyasal olup olmadığından emin olmak için
Mincik Benim bundan daha pembeydi ikinci çizgim ve negatif çıkmıştı. O testten 5 ay sonra hamile kaldığımda baya kırmızıydı ikinci çizgi
meleklerin_annesii Esra34216 herkeste farklı olur kuzum sen gidip kan testi ver günün dolunca en sağlıklısı o , psikolojin bozulmasın sonra , şuanlık var gibi görünüyor