sr00112 Kızlar 7 haftalığız doktorum tüm tahlilleri istedi tiroid hormonu sınırda yüksek gelmiş ilaç başlanması gerekiyor dedi böyle bi süreç geçiren oldu mu aranızda baya panik oldum
Frhnn sr00112 Bende de ilk haftalarda çıktı canım bayağı yüksekti ilaç başladı 25 mg levotiron.30 haftama geldim hala kullaniyorum Sakin üzülme hamilelikte gayet normal yükselip düşmesi ilaç yazar muhtemelen onu kullan aksatma bebeğin gelişimi için çok önemli 🥰
Semilk05 sr00112 panik olma ilaç tedavisi her ay düzenli kan verirsin ona göre yol seyreder doktor benimde başta 9,8 di şu an 2.3 e düştü. İlaç tedavisi ile
sr00112 Frhnn aa içim rahatladı şuan biraz 2.60 larda çıktı çok yüksek değil ama sınır dedi bi gideceğim bugün dahiliyeye
sr00112 Semilk05 kullandığınız ilaç herhangi bir zarar vermiyor değil mi içim rahatladı biraz çok teşekkür ederim
Frhnn sr00112 Gebeliğe göre yüksek değerlendiriliyor canım hamilelikte bu referanslar daha hassas oluyor bu nedenle düşük veya yüksek çıkabiliyor dert edilecek bisey değil:) tam tersi ilaci kullanmazsan sıkıntı olur takma kafana😉
Semilk05 sr00112 hayır zararı olsa verirler mi hiç doktorun dediği çarpıntı yaparsa kullanma gel değiştirelim oldu. Onuda yapmadı zaten.
cansuakbltylmz Benim 10. Haftam tahlil verdim8. Haftada TSH 0.03 Serbert T4 2.10 cıkti. Ilk hamileligimdede ilac kullanmistim 3 ay sonra birakmistim. Ama korkuyorumyinede cunku troid bebegi kotu etkiliyormus. Sizin degerleriniz kac ?