happiestMom Kızlar merhabaa 🤗 dün doktor kontrolüm vardı bebeğimin kemiği bir hafta önde fakat karın cevresi bir hafta gerideymiş ama doktor hersey yolunda hiçbir sıkıntı yok dedi. Kızımda da böyle olmustu 1 hafta gerileyip doğuma yakın 2 hafta gerilemişti 2875 gram doğdu allaha sükür saglıklı bir sekilde kucağıma aldım. Kilonun bir önemi yok benim için ama bugünden itibaren yulaf lapası, ceviz, muz baslıcam insallah 😄 böyle beslenip bebeği normal haftasına dönen oldu mu ? ☺️ Bu arada 26+3 haftalık hamileyim.
Sare_benan happiestMom 27+4 haftalık benimde karın çevresi 2 hafta geri dedi üniversite hastanesine sevk edildim oda iki hafta sonra kontrole çağrdı muz süt meyve ye çok ağırlık verdim bakalım 🥺
cennetmelegininannesi happiestMom doktor bana önce yeme dedi bebeğim geriledi ben hemen yulaf lapası ceviz muz vs tükettim maşallah şimdi haftasından ileride 🤗
Busraaaa35 happiestMom benimde 5 gün kadar gerideydi ama 27. haftada haftasıyla uyumlu çıktı ilk defa.hatta boyu 28 hafta ile uyumlu çıktı. Bende kaşar,muz,yulaf,kefir,incir,ceviz tükettim bol bol. Belki onun faydası olmuştur bilmiyorum
happiestMom Sare_benan neden sevk etti ki diğer gelişimi nasıldı boy vs. hepsi mi 2 hafta geti dedi size
happiestMom cennetmelegininannesi bende bu ay düzenli bir sekilde tüketicem bakalım benim ne olucak ☺️
happiestMom Busraaaa35 ayy insallah benim de öyle olur. Önemli olan tabi saglıklı olmaları ama haftasıyla uyumlu gitse o bile yeticek ☺️