HayriyeHnm Tugcezeynep89 bende adete bir gün kala yapmıştım çok sabırsızdım adet geçmesini bekleyemedim bir gün kala yaptım silik çizgi çıkmıştı kuzum ama senin 6 gün varmiş inşallah olur ya🙏🏿
bademli_puding HayriyeHnm bende adetime 5 gün kala yapmıştım kıpkırmızı iki belirgin çizgiydi çok şükür 😅
HayriyeHnm bademli_puding yaaa benim öyle değildi birisi netti diğeri silik ama böyle direk belli olan bir silik yani öyle çok değil ,ayy ne gündü yaaa ne kadarlık senin canım
bademli_puding HayriyeHnm benim ilk gebeliğimde öyleydi silikti ikinci çizgi ama bunda baya kıpkırmızı 😅 bugün 6+0 olduk şükür ama çok zorlanıyorum
Ilkesmomy Tugcezeynep89 adetime 8 gün kala bu testten yaptim bariz silik cikti sonra koyulasti bu test tek cizgi bisey yok
bademli_puding HayriyeHnm canım ne yesem kusuyorum midem aşırı bulanıyo kendi evimde yediğim herşey midemi bulandırıyo günde beş altı kez kustuğum oluyo
Elfidan Kızlar ben dün normalde adet olmam gerekiyordu olmadım bugün test yaptım negatif çıktı sizce sonradan pozitif e dönermi