Merhabalar gebeler ve gebe kalmak isteyenler🐣🌼
Öncelikle kızım oluyor küçük papatyam geliyor aşırı sevinçliyim içim içime sığmıyor küçük minnak bir kız çocuğu hayali bile çok güzel 😌
Eveet öncelikle en baştan beri gittiğim doktor 9.haftadan beri tutturdu erkek diye ta ki 12.haftaya kadar ,sonra ben doktorumu değiştirdim %99 kız dedi ben şok tabi sonra eskisine gittim göremiyorum dedi tekrar bugün yenisine gittim kesinlikle çıkıntı falan yok kız dedi🌼🌼
Zaten ilk doktorum erkek dediğinde ben bir kabullenmedim ve kimseye söylemedim hem erken olduğunu düşünüyordum hemde dediğim gibi kabullenmedim☺️☺️
Burda herkes ama herkes @Gulsen4224 da dahil erkek dedi sonra kız dedi,erkek dedi sadece @Faness @Fanes inatla kız dedi ve tuttu 🥰
Bu arada ben dayanmadım instagramda 4 ücretli bir ücretsiz tahmin sayfasına sordum hepsi erkek dedi ücretsiz olan kız dedi hala şimdide attım hala erkek diyorlar şaka gibi😅😅
Uzun lafın kısası Rabbim bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻🙏🏻