Merhaba kızlar ben 4 5 gündür boğaz ağrısı öksürük ve sinüzit ağrısı çekiyorum 13+3 hamileyim acile gittim 1000 mg lik antibiyotik verdi ve sabah akşam dedi sizce çok ağır değil mi hamilelere sadece bu veriliyor dedi yazdı. Hiç kullanan var mı hamilelelikte antibiyotik