Merhabalar eskisehir şehir hastanesinde sezaryanindan memnun kaldığınız bir doktor var mı 2. Hamileliğim ilki tanser sensesdi ama özel hastaneye fiyatları çok arttığı için mecburen devlete döndüm şuan takibimi ali alhan yapıyor.. siz kimi önerirsiniz yada ali alhana gidip de memnun olan var mi