mom1baby Merhaba herkese hamilelik döneminde uçuk çıkaran var mı neler kullanılabilir? Sanırım her kremi kullanamıyoruz eczaneci uçuk kremi vermedi. Kendi kendine geçer dedim ama baya bir büyüdü
Ikra33 mom1baby canım kadın doğum doktoruma danıştım uçuk kremi ismi söyledi kullandım. Yoksa uçuğun çok canımı acitiyordu. Bide bende normalde de çok çıkar yoksa dayanılmaz olur
myangelson mom1baby bende de çıkmıştı ama kendiliğinden gitti sonradan geçmeseydi doktora soracaktım krem falan
Ikra33 mom1baby canım hatta ben 10 haftalıkken kullandım ilk üç ayda kullandım. Ama şuan ilacın ismini hatırlamıyorum çok küçük bir kremdi serçe parmagim kadardi. Şuan 23 haftaligiz.