ferhpnar ben de kürtaj oldum canım doktor kımısıne korun kımısıne korunam demıs neye gore dıyorlar bılgım yok ama ben 8 haftalık bebegımı kaybettıgımde olmustm sonrasında doktorum bana 3 ay korunmamı onerdı ıkı hafta ılıskı yasaktı ama sonrasında ılıskıye gırebılırsın dedı ama korun dedı ben 3 degıl 6 ay korundum kendı ıstegımle cunku eşşmle bırlıkte baska planlarımız da vardı sonrasında hamılr kaldım 33. Haftamdayım bır sıkıntım yok kuzum bu arada bende pıhtılasma cıktı kan sulamdırıc ıgne kullanıyorum saglıklı gıden gebelık surecındeyım🌸