Avcihavva Dün gittim daha kontrole 2030 gram 44 cm olmuşuz bizde 32+2 olduk doktorum tombul olucak biraz dedi ama baba normal geldi cok değil bence
Minikpopo Avcihavva bence de normal canım ya hem ne fark ediyor ki tombul olsa ne olmasa ne sağlıklı olsunlar da yeter zaten 🙏🏻😊
BraAkayBulut Minikpopo 31.haftada 1960 gramdı canım 33.te 2400 dü 37+1 de gittim en son 3400 51 cm olmuş şimdi 37+5 olduk bekliyoruz bakalım sağlıkla gelsinler 😍😘
Minikpopo BraAkayBulut canım valla ben 1.74 eşim 1.82 aslında biz de uzun boylu bekliyoruz da bakalım nasıl olucak 🤗 sağlıklı olsunlar da inşallah
mmrv Minikpopo canm 31+6 isen ztn 32 bitiyo demek 32 sayilirz demissin ya.. 32+1 oldugunda 33 den gun almaya basliyosun. Yani 33 Sayılırız desen daha dogru.
Minikpopo mmrv 32 dolmuş oluyor ya 1 gün için öyle demiştim aslında 33 sayılmamız için yarısından fazlasını doldurmak lazım bence yanlış mı biliyorum acaba canım 😊
Gamze612 Minikpopo ben 2 aydir yatiyorum canim erken dogum riskim var. ben de 20 kilo aldim, arada bebege de yaramis🙈🙄😁
Minnosuveannisi Mrvkzgdnl isteyerek olmadı 🙈😂 sabahları ballı süt yumurta pekmez onun haricinde bişey yapmadım gerçekten 😂😂 ha bide muz hergün 😂😂😂