Hanımlar su dahi içemiyorum midem bulanıyor 10+5 haftalık hamileyim ama midem kötü tansiyonum da düşüyor arada galiba elim ayağım dökülüyor kasıklarımda da ağrı oluyor arada ne yapacağım prilam kullandım ama pek faydası olmuyor diye kullanmıyorum decavit vermişti bir de doktorum onu da kullanmıyorum midem zaten bulanıyor onlar da daha kötü yapıyor beni sanki ne yapacağımı bilmiyorum 😔