Mugeliya Kizlar hediye hanima giden var mi detayli bilgi verebilir misiniz. Hastane nasil sanci odasi ve dogumhane farkli mi ? Doktor mesai disi saatlerde doguma geliyor mu yoksa nobetci dr mu bakiyor?
Mugeliya cagla57 memnun musunuz. Iletisim bilgilerimi paylasiyor mu bide doguma mesai disi olsada giriyor mu biliyor musunuz
cagla57 Şuanlık memnunum 9unda kontrolümüz var sormak istediğim herşeyi yazdım sorucam bunlarıda ama bende asistanının numarası var birşey olduğunda ona yazıyorum arıyor
cagla57 Mugeliya Bugün kontrolümüz vardı hediye hanıma sordum sorunuzu saat kaç olursa olsun doğuma o geliyormuş süreci anlattı ebeler beni hep bilgilendiriyor oluyorlar açılma istediğimiz seviyeye geldiğinde ben hastahaneye geliyorum dedi