Madakan Kızlar merhaba aranızda kordon kanı saklama işlemi yaptıran var mı? İnternetten baktım çok uçuk rakamlarda fiyatlar istiyorlar 2600 dolar gibi bir rakam çıkıyor. Tecrübesi olan paylaşabilir mi?