20 haftalık hamileyim kızlar. Sanırım gıda zehirlenmesi yaşıyorum. Kaç gündür lavabodan çıkamadım karnım aşırı ağrıyor. Oysa katı yiyorum kesilsin diye ama bana mısın demedi. Yediğim ısbanak tan şüpheleniyorum. Korkum bebeğe yan etkisi olması. Acilden gitsem sizce bakarlarmı yoksa ben mi evham yapıyorum🥺