Merhaba hanımlar
Yarın sezaryen doğum yapacağım dünden beri boğazım şişmiş öksürüyorum. Yarına kadar geçmez ama en azından hafifletecek bir formül bilen var mı? İlaç falanda kullanmak istemiyorum dünden beri çorba süt pekmez içtim pastil kullandım başka neler yapabilirim?