efeninannesiii_ Kızlaaar ellerim titriyo ilk defa kahvaltıda içerden net Bi şekilde hareketlerini hissettim bal yedim ondan oldu sanırım ne diceğimi bilmiyorum yaaaaa çok tuhaf Bi duygu gözlerim doldu karnıma sarılmak istiyoruuuum👶🏻👶🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻❤️❤️❤️❤️❤️
PrensesAnnesiiiiiiiii efeninannesiii_ MaşaAllah cnm bende hissetmek için bekliyorum bakalım sizin kaç haftalık
ParildayanYildiz efeninannesiii_ bebişler tatlıyı çok sever canım ben hareket etsin diye hep çikolata yolluyorum küçük kuzuma🤭😁
efeninannesiii_ Kızlar 18+3 şuan. Hiç beklemiyordum 20 haftaya kadar mükemmel Bi duyguymuş yaaa ❤️❤️❤️❤️
elmaliturtam Bir şey sorucam hareket ettiğinde böyle ince bir sızı şeklinde mi hissediyorsunuz? Ben ince sızı şeklinde sanki içimde bir şey kayıyormus gibi hissediyorum o bebek mi acaba 20 haftalığım
efeninannesiii_ elmaliturtam ince sızı değil de böyle sanki kurt varmış da orda geziyormuş gibi ya da nasıl desem kedi patisiyle dokunup kaçar ya onun gibiydi😍😍
balkizinbebegii elmaliturtam kayma hissediyorsan evet bebek yer değiştiriyor. Ben de ilk öyle hissettim 17. Haftada da tekmesi geldi oğluşumun 🥰♥️
Sevdeo efeninannesiii_ bende 18+3 um demekki kedi patilerini sende hissediyorsun bende ayni sekilde hissediyorum cunku pit pit gibi seylerde oluyor cok tatlilar 😍
efeninannesiii_ ParildayanYildiz çok güzel ya dondum kaldım resmen o hareket etsin durmasın diye😊 evet tatlıyı çok seviyor kuzucuklar❣️❣️❣️👶🏻
efeninannesiii_ Aegean allahım tez vakitte sana da yaşatsın ahahha hayatımda gördüğüm en güzel dokunuş ya öpmek istiyorum içerden elini kolunu 😊😊😍😍
Hadya Kizlar bebelerin hareket etmesi icin snickers birebir,dun yedim kizim hic durmadi ondan sonra.Allah askina bi deneyin,snickersi yiyip sirtustu uzanin bakin neler oluyo😃😃😃
efeninannesiii_ Sevdeo evet evet 18 hafta başında hissetmeye başladım aslında ama emin olamıyor insan 😊❣️