-Muallime- Kızlar hamileliğimin ilk aylarında sağlık ocağına gitmiştim.Aile hekimi en yakın zamanda sağlık ocağına gelip hamilelik kaydı oluşturmamı söyledi ancak gidip yaptırmadım.Sizce yaptırmalı mıyım?