Hanife61 Kızlar tam 20+0 da bebeğin içerden hareketlerini hissettim bugün 20+2 olduk 2 gündür hissetmiyorum aynı hareketleri normal mi ? İlk gün çok hissettim içerden
Asliormanci Hanife61 bebeğim çok normal 1 ay böyle devam edecek ni hissedeceksin bi hissedemeyeceksin hafif tempolu yürüyüş yap çikolata ye portakal suyu iç sırt üstü yat bekle belki hissedersin ben hissetmefiğimde öyle yapıyorum hissediyorum
Hanife61 Asliormanci yaa teşekkür ederim ilk defa hissedince bundan sonra hergün hissedicem sandım insan tedirgin oluyor 🫢
Hadya Hanife61 Canım ben de 21.haftadayim daha ilk kez dun hissettim bebegimin kipirtisini😊24.haftaya kadar filan boyle az az hissedicez napalim.