Merhaba şuan 16+2 olduk doktorum beneğin kafasında kistler olduğunu söyledi ama şuan stres yapma gebelerin %70inde bu görülür ilerleyen haftalarda faize gidiyor dedi detaylı ultrason yapıldığı zaman herşey netleşir bir problem olup olmadığı dedi doktorum çok ılımlı konuştu evet ama ister istemez insan kafasına takıyor şuan bunun dışında h bişeyi olmadığını herşeyin haftası ile uyumlu olduğunu söyledi çevrenizde başına gelen var mı acaba