Deletedmom434 4 gunluk bebegim sarilik nedeniyle yogunbakima fototerapiye alindi
Vücut direnci düşüp kilo kaybettiği için bi süre kalması gerektiğini söyledi doktorlar sarılık değeri düşüşe geçmiş benim sormak istediğim ise bebeğimin yoğun bakımda toparlanması mümkün mü ve sütümü arttirmak için neler yapabilirim çok özledim kızımı