Merhaba hanımlar 🌸
32+0 dayım. 29. Haftada dogum sancılarım başladı, açılmam yoktu hastanede yattı. Durdurduk. O zamandan beri sürekli iğne oluyorum, ilaç kullanıyorum.
2 gün önce bir kaşık dolusu kahverengi akıntım oldu sancılarım nüksetti hastaneye gittim, yatışım yapıldı.
Açıklıga filan bakılmadı
Turnusol kağıdı koyuldu, sıkıntı yok; saçma sapan yiner serumlar iğneler. Nst de sancılar agrılar cıkıyor .
Doktor bu semptomlar bebekle ilgili değil seni ürolojiye yollayım demez mi…?! Oraya gidildi doktor diyor sen de idrar kaçırma mı var? Yoo dedim, mesaneme filan ultrasonla bakıldı sıkıntı filan yok doktor da anlamadı.
Sonra…!
Böbreklerde büyüme mi var acaba diye başka bir doktor da ulstasoba girdim o doktor da neden bana geldiniz anlam veremedim dedi
Ve olay muglak bir şekilde kapandı ve beni dün taburcu ettiler…
Şuanda da sancıdan iki büklümüm; cocuk zaten 2 haftadır dogum kanalında
Şimdi ben ne yapayım allahaşkına
Allah kimseyi düşürmesin ya