Ssezer 38+0 da çatı muayenesi oldum doktor bebek kanala yerleşmiş baskısıda çok iyi her an gelebilir de 40. Haftayı görebilirizde dedi. Bu şekilde kanala yerleşen ve baskısı iyi olanlar doğumunuz çatı muayenesinden kaç gün sonra başladı
Zambak55 Minik_annee beni acıtmıştı doğurdum tabi ama gözünüzü korkutmam istemem o an bi sabır geliyor sanırım
Gul0691 Minik_annee Beni hiç acıtmadı kasmayın yani bişey yok bende çok korkardım iki parmak eldiven takıyorlar jel sürüo orası zaten hemen kayganlaşıyor penis girer gibi cidden bişey yok
Ssezer Minik_annee muayene hakkında okuduklarım için çok önyargılıydım ve korkuyordum ama acımadı hiç çok şükür sadece baskı hissediyorsun içinde ama acı değil korkcak hiçbişey yok bi de çok çabuk bitiyor
Satiyeak Minik_annee kendim icin soyleyeyim sahsen acili bi işlemdi. Belki doktorun elinden di bilemiyorum. Belki de acilma olmasi icin perine masaji denen bisey var onunla beraber yapti galiba muayeneyi. Baya derine indi. Cunku ben normal dogum istedigimi baya woylemistim.ama muayene yaparken kasmadim kendimi oldukca rahat biraktim. Ve doktorum hem muayene yapiyordu hem bana bilgi veriyordu o yuzden de biraz rahatlamis olabilirim.korkmuyordum ama. Sende korkma herkesin ayni olmuyor. Sen yeter ki kasma kendini acisa bile umrunda olmaz :)
Minik_annee Zambak55 galiba öyle oluyor artık dayanicaz anlık bişey ama işte rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah 🥰
HavvaK Minik_annee Çatı muayenesi olmak zorunda değilsiniz. İki doğum yaptım ikisinde de doktorum ihtiyaç duymadı. Doğum anında açılma ile belli olur. Çatı muayenesi tamamen gereksiz bi işlem dedi