Dış gebelik olabilir bende de böyle olmuştu . Değerim istenilen seviyede yükselmedi sonra ağrılarım arttı bacaklarıma belime ve böreklerime vuran dayanılmaz keskin bir ağrı . Benim doktorum beklemek istedi geç döllenme olabilir dedi ancak ben bekleyemedim müdahale etmesini istedim etmedi başka bir hastaneye gittin acil müdahale edilmesi gerektiğini söylediler .bazı insanlarda kendiliğinden düşüyormuş bende düşmedi ağrılarım çoğalınca iğne ile müdahale ettiler ve düştü .1 sene sonra gebe kaldım herhangi bir sorunum yok çok şükür