celileturk hmm anladım, bende sadece çatlama günü birliktelik olursa erkek, ama yumurtlama çatlama günü sık ilişki olursa kız diye okudum yani doğruluk payı varmış tabi kesin mi bilemem bende googlenin yalancısıyım :) bizim sık ilişki oldu %90 kız olacak daha tam öğrenemedikde doktor %90 dedi :) çünkü erkek embriyolar hemen tutunurmuş ama kızlar geç tutunduğu için sık ilişkiyle oluyormuş pozisyon hakkında bilgim yok :) bide ilişkiden sonra sağa yatarsan erkek sola yatarsan kız diye bişey duymuştum tabiki herşey Allah vergisi ama doğruluk payıda olabilir