Hawacnts Kızlar 33 cm 750 gram kadar bebeğim kilosu normalmi sezeryan doğum olmak istemiyorum korkutuyor bebeğin kilosu beni sizlerde nasıl durum acaba kilomuz normalmi yoksa fazlamı fazla gibi geldi bana ne yapmam gerek kilo almamasi için
cansualisa Hawacnts saçmalama bırak alsın kuzum benimde 23+2 ykennn 550 gramdı gayet güzel kilosu yememezlik yapma sağlıkla beslen yeter mansallah sağlıkla al kucağına 4 kilo doğuran da var normal doğum bnmm doktorum dün hile doğurtmuş onları hiç düşünme sağlıklı olsun yeter
Tubatgn Hawacnts Bende şu an 23+3üm sata göre ama usgyi baz alıyoruz gelişimi hep önde 24+1im dün kontrolüm vardı ve kilosu 611 gr boyu 30 cm olarak ölçüldü.
MasaAll Hawacnts 25+2 günlük hamileyim 846 kilo 30 cm boy doktorum gayet iyi dedi ne büyük ne ne küçük
Hawacnts cansualisa ya canım sezeryan doğumdan da çok korkuyorum hesapliyorum her hafta 150 gramdan doğana kadar çok fazla ediyor kilosu buda beni korkuttu bide devlet hastanesi hiç güvenemiyorum
Hawacnts Tubatgn bebeğim 26 hafta ile uyumlu çıkıyor bende normal şekilde ilerlesin istiyorum kilosunu felan ne yapmam lazım bilmiyorum
cansualisa Hawacnts ya kuzum her hafta bebek 150 gram almıyor dediğin gibi değil Allah korusun 32 de durdu kilo alması bir sorun çıktı ne yapacaksın? Sakın böyle birşey yapma almasın etmesin diye öncelikle bebeğin ve senin sağlığın Belki açılman olmıcak böyle ilerleme lütfen kurma
Tubatgn Hawacnts Gelişimi önde gidiyor doktor aksini söylemediği sürece bir sorun olmaz canım doktorunu dinle
Hawacnts cansualisa ya şimdi burada gördüm uygulamada 150 gram alıyor her hafta diye okudum korktum bi an dedim böyle ilerlerse ben naparim diye sağlık li olsunda gerisi önemli değil ama devlette doğum yapıp sezeryan dikişim kanıyor diye geri dönen çok oldu hastaneye bende kilo hesaplama yaptım okuyunca keşke yapmasaydim dedim oturdum kara kara onu düşündüm
Hawacnts Tubatgn doktormuz 2 hafta sonra tekrar çağırdı ama kendisi kilo ve boy hakkında hiçbir şey demedi ben uygulamada okuyunca korktum her hafta 150 gram alıyor diye
cansualisa Hawacnts yok yok sen gönlünü rahat tut her hafta almıyorlar kuzum🌺 dusunme böyle şeyler lütfen dua et neyse hakkımda Rabbim onu nasip et iyi insanlarla doktorlarla karşılaştır de öyle seyler söyle
Hawacnts cansualisa çok teşekkür ediyorum canım içim ferahladi birazda olsa inşallah öyle olur çok sağol