Sevvl 2.trimesterdeyim ve 4,5,6. Aylara balayı dediler ama hiçte balayı gibi ilerlemiyor 😅😅 hergün mutlaka bir yerlerim ağrıyıp uyanıyorum şu yataktan, mide bulantısı desen geçmedi, başım zonk zonk zonkluyor ilk trimester daha iyiydi galiba 😂😂 bakalım 5. Aya bir şey kalmadı 6. Aydan ümitliyim 😢😢🌸