zlmsrt Kızlar 34.haftamdayım eksiklerim var .emzirme atleti mi alsam emzirme sütyeni mi yoksa ikisini de mi.görüşleriniz neler siz ne yaptınız ne aldınız
Neroizm zlmsrt ben bilmedigim icin ikisinden de aldim. Ama sanirim ayni kapiya cikiyor zira sudyenin atlet ustunden bir farki yok.
Tubidy Kızlar bolca sütyen derim 🙈 çünkü sürekli lohusa ve evde olmicksınız sütyen atlete göre daha çok toparlıyor ve çok çabuk kirleniyor süt akıyor ve leş gibi kokuyor günlük değiştirmek gerekiyor 😂Ayrıca evlada destekli sütyenler 1.sene boyunca bizlerle beraber olucak emzirme sütyenleri 😂
Glbyrk zlmsrt ben ikisini de aldım canım civil de hemde çok uygun fiyata bakmanızı öneririm hemde kaliteli ürün %100 pamuk 😌
Alyaam zlmsrt Doğumun kışa geldiği için ikisinde şart canım lohusayken atlet kullanman iyi olucak üşütmemen açısından ama tek başına yeterince toparlamıyormuş oyüzden südyende gerekli 😊
Bbdd zlmsrt doğum yapalı 1 ay oldu evde sudyene gerek duyulmuyor dışarı çıkarken lazım oluyor. Atlet evde daha kullanışlı bence