Sevgili anneler, benim aklımın almadığı bir konuyu sizlere de sormak istedim, bütün anneanneler, babaanneler (genellikle babaanneler daha fazla) torun evlattan daha çok seviliyor diyorlar, özellikle gelinlerinin yanında bunun üzerine basa basa duyurana kadar söylüyorlar. Ben bunun gösteriş olduğunu düşünüyorum, çünkü hiçbir duygunun, hiçbir sevginin evlattan öte olabileceğine inanmıyorum, ben 9 ay karnımda taşıyıp, emzirdiğim, bir anne dışında hiçbir varlığın kuramayacağı bu bağa sahip olma şansına sahipken, benim evladımın eşiyle dünyaya getirdiği çocuk evladımdan daha çok sevebilmem mümkün gelmiyor. Zaten bu bağ düşünüldüğünde mümkün değil, bir annenin evladına olan sevgisinin üzerine bir sevgi yok bence, ama bu durumda torun evlattan çok seviliyor diyen kaynanalar ben senden daha çok seviyorum mesajı vermeye çalışıyor bence, bu konu üzerine çok düşündüm ama asla mümkün olabileceğini düşünmüyorum. Sizler neler düşünüyorsunuz :)