Vusaleeee Gebelikde saç boyatan oldumu?doktor bi sakincasi yox diyor amma ben korkuyorumm 21+6 hafdayiz
Stoppedstar Vusaleeee ben boyadım. 34teyim. Bi sıkıntım olmadı bebeğe dair ama bilemedim tabi. Amonyaksız prabensiz bi boya aldım
Plllvr111 Vusaleeee benim doktorum izin vermemişti çok zorda kalırsan açıcı asla kullanmadan bitkisel boya kullanabilirsin ama önermiyorum demişti ben boyatmadım gebelik boyunca
baby3_ Vusaleeee sonuçta kimyasal olan herşey zararlı ama ben kokusuz olandan gebelik boyu 2 kez boyamıştım. Şimdi ikinci gebelik 22+6 yum boyadım . 32 gibi yine nasipse boyarım
Meribiri1 Benim doktorum bitkisel boya ile 14.-28 hafta arası boyayabilirsin dedi ben prozinc Marka alıp haftaya diplerimi boyayacağım 14 haftaya geçince