33 haftalık hamileyim 3 gündür nezle boğaz her yerim ağrıyor yürüyemiyorum bile hastalıktan parol kullanıyorum parol serum taktırdım pastil hala aynıyım benim endişem hapşururken karnım ağrıdı artık o kadar çok hapşuruyorum ki her yerime bir şey batıyor artık şimdide bu sabah öksürük başladı deli gibi bebeğim içerde maf oldu ya bu durum ona zarar verir mi